Fordítóként hogyan kelthetjük fel a potenciális ügyfelek figyelmét?

2018. június 15.

Néhány olyan eszközt mutatunk be, mellyel fordítóként felhívhatjuk magunkra a lehetséges ügyfelek figyelmét a fordit.hu profiloldalán keresztül.

Naprakész, friss adatok

Érdemes időnként – vagy rendszeresen, mondjuk 1-2 havonta – átnézni a saját profiloldalunkat és frissíteni, aktualizálni az azon megadott információkat, adatokat. Hiszen lehetséges, hogy a legutóbbi módosítás óta eltelt időben több lett a kapacitásunk vagy a tapasztalatunk, szereztünk egy újabb végzettséget, dolgoztunk pár olyan ügyfélnek, akinek korábban nem. Ráadásul a potenciális ügyfelek számára is vonzóbb lehet egy olyan adatlap, amely naprakészen van összeállítva, mint egy olyan, amelyhez akár évek óta hozzá sem nyúltak (a profil legutóbbi frissítésének, sőt legutóbbi bejelentkezésünk időpontja is látható számukra).

Fotó feltöltése az adatlapra

A fordit.hu oldalon lehetőség van arra is, hogy fordítóként vagy fordítóirodaként egy jó minőségű és kedves fotóval megnyerjük az érdeklődők bizalmát. Ha az arcunkat adjuk a kínált munkánkhoz, a profiloldalunk sokkal személyesebbé és egy úttal vonzóbbá válik. De megjelentethető ezen a helyen az irodánk fotója vagy logója is

Referenciák bemutatása

A referenciák okos használata képes megteremteni a bizalom és szakmaiság légkörét a vállalkozásunk körül. Mindenképp érdemes lehet néhány releváns referencia-ügyfél megnevezése – természetesen a megemlítendő ügyfelekkel egyeztetve. Ők is értékelni fogják, hogy fontos partnerként tekintünk rájuk és hogy számunkra húzónévnek számítanak. Ha a megrendelőinket nem akarjuk felsorolni, akkor hivatkozhatunk projektekre, témakörökre is.

Képzettségek

Az oldalon megadható képzettségi adatok esetében lehetőség van jelölni, hogy az adott iskolai végzettség hivatalosan is jogosítja-e a tulajdonosát szakfordításra és/vagy tolmácsolásra. Ha a megadott végzettségek mellé a szakfordításra és/vagy tolmácsolásra jogosító oklevél elektronikus változata is feltöltésre kerül, a fordító bekerülhet az igazoltan képesített szakemberek közé. Ez a keresőnkben is beállítható szempontként, illetve egy ajánlat során is előnyt jelenthet.

Saját webes megjelenések

Amennyiben van saját szakmai weboldalunk, blogunk, Facebook oldalunk, LinkedIn profilunk, esetleg YouTube csatornánk, mutassuk meg ezeket is! A megrendelők gyakran szívesen tájékozódnak több forrásból velünk kapcsolatosan. Részben mert az újabb információk segítségével számukra még részletesebb kép rajzolódik ki rólunk, részben pedig mert olykor az egyik platformon kialakult véleményük további alátámasztást nyer egy másik platform segítségével.

Elérhetőségek

A fordit.hu tagjainak lehetőségük van többféle kapcsolati adat – e-mail cím, telefon, fax, Skype, Facebook - megadására. Ezek közül minél többet használunk, mutatunk meg, annál nagyobb esélyünk van arra, hogy a lehetséges ügyfélnek valamelyik megtetszik. Ráadásul részben az, hogy sokféle csatornán elérhetők vagyunk, növelik a belénk vetett bizalmat, továbbá azt tükrözik, hogy hajlandók vagyunk haladni a korral.

Fordítóként hogyan kelthetjük fel a potenciális ügyfelek figyelmét?A fordit.hu-n megadott bemutatkozó oldal tehát tartalmaz minden olyan adatot, amelyet nyilvánosságra kívánunk hozni. Az összes megadott adat módosítható, erre a célra szolgál az Adatmódosítás oldal, amely a bejelentkezés után elérhető a fordit.hu oldalon, a menü első pontjaként. A menüpontnak 10 alpontja van, nézzük át őket időnként alaposabban és ha szükséges, az ott megadott adatokat módosítsuk vagy egészítsük ki. Bármikor végrehajtható változtatás.

A profil feltöltéséről részletesen: Használati útmutató | fordit.hu


Hozzászólások (0)

Hozzászólások írásához és megtekintéséhez be kell jelentkeznie