Fordító(iroda)i marketing: hogyan segít az ügyfélszerzésben?

2013. december 19.

Berényi Konrád előadása az online marketing ügyfélszerzésben betöltött szerepéről tartott prezentációt a memoQfest rendezvényén. Az előadást a fordit.hu videón közvetíti.

A honlapok, az online hirdetések és a keresőoptimalizálás célja, hogy minél több olyan felhasználóhoz érjünk el, akik érdeklődnek a honlapok/hirdetések tartalma (adott esetben a fordítási szolgáltatások) iránt. Egy reklámkampány elindítása vagy a keresőoptimalizálás kiszervezése azonban nem feltétlenül hordozza magában a sikert. A memoQfest utolsó előadása arra próbál rávilágítani, hogy melyek azok a "finomságok", amelyekre az online hirdetéseknél figyelnünk kell, függetlenül attól, hogy magánszemélyként kisebb, vagy fordítóirodaként nagyobb költségvetéssel rendelkezünk.



A memoQfest rendezvényen 2013. december 6-án elhangzott előadást a fordit.hu videón közvetíti. Az előadások teljes terjedelmükben megtekinthetők a fordit.hu oldalon. Köszönjük a szervezők munkáját, az előadók hozzájárulását és a fordit.hu tagjainak támogatását, amelyek együttesen lehetővé tették, hogy ez az előadás eljuthasson a fordítással és tolmácsolással foglalkozó szakemberekhez és a szakmát tanuló hallgatókhoz.

A 2013. december 6-i rendezvény programja, meghívója és előadás-videói fordit.hu alábbi oldalán érhető el:
http://www.fordit.hu/cikkek/2013-11-15-memoqfest-lesz-2013-december-6-an/


Hozzászólások (0)

Hozzászólások írásához és megtekintéséhez be kell jelentkeznie